| التسجيل | دخول
السبت, 2020-10-24, 11:36:14 AM
أهلاً بك ضيف شرف | RSS
طريقة الدخول

فئة القسم
برامج صيانة الوندوز والكمبيوتر [480]
برامج الحماية والانتيفيروس [533]
برامج الإنترنت والشبكات [424]
برامج الصـوت والأغاني [256]
برامج الفـيديو والأفـلام [445]
برامج تشغيل الملتيميديا [210]
برامج الصور والمونتاج والرسم [409]
وندوزات كمبيوتر وتفعيلها [128]
برامج حرق ونسخ الإسطوانات [194]
برامج ضغط الملفات وتشفيرها [71]
برامج حذف البرامج [67]
برامج الفلاشات ميموري [28]
برامج الأوفيس و المستندات [246]
برامج تعريفات الكمبيوتر [93]
برامج صيانة وفورمات الهارد [95]
برامج استعادة الملفات المحذوفة [181]
شاشات توقف و خلفيات [23]
برامج الدش والراديو للكمبيوتر [58]
برامج كمبيوتر مختلفة [0]
ألعاب وندوز كاملة [75]
صندوق الدردشة
الرئيسية » 2012 » أبريل » 7 » Portrait Professional 10.8.2 + Crack
10:35:11 PM
Portrait Professional 10.8.2 + Crack

Portrait Professional 10.8.2 + Crack (48.73 MB)
برنامج مميز لمونتاج وتعديل وتجميل الصور والوجوه  ومميزات عديدة + الكراك
 

Purpose image editors like Photoshop have enough money to improve your photos. However, inexperienced users often find it difficult to understand the subtleties of the use of multiple tools. As a result of the fact, to perform common operations such as removing wrinkles, whitening teeth, removing age spots, etc., takes a lot of time and effort. Portrait Professional - is a simple program, which focuses exclusively on improving the portraits. With it you can quickly and efficiently to improve the texture of the skin and make wrinkles less noticeable, improve the lighting on the face, whiten teeth, remove the effect of "red eye", to slightly change the shape of the nose and other parts of the face to make the portrait more attractive.


Portrait Professional is new portrait airbrushing software that has been "trained" in human beauty. Exceptionally fast and easy to use, and capable of the highest quality touch up, it lets you improve your photos instantly, just by moving sliders. With this easy photo editing software, it's incredibly fast for any photographer to enhance the face and hair of the subject. Portrait Professional works in a completely different way to ordinary airbrushing and photo editing software such as Photoshop. The software is trained in human beauty, so you can add as much photo enhancement as required - simply by moving sliders. Expert photo touch-up can be achieved by unskilled users in minutes.With Portrait Professional, you can enhance faces as much as you want simply by moving sliders.


OS: Windows XP, Vista, 7 (32-bit / 64-bit).

What's new in Portrait Professional 10:

    
Greatly improved face enhancing function
    
The new version of Portrait Professional 10 has received a huge amount of new training in human beauty, and also incorporates an improved learning algorithm so now it is far better at adding attractiveness to different face types. The training is continuing, so each new release of V10 will show further improvement and future releases of V10 are free to V10 buyers.
    
New ClearSkin ® 2 defect elimination and skin regeneration technology
    
Portrait Professional 10 also incorporates a significantly improved new generation of our patent applied for ClearSkin ® skin enhancing technology. Unlike other skin enhancing software, this incorporates a unique skin defect "find and destroy" function, and uses real skin texture to create a far more realistic result and now incorporates different textures for different types and ages of skin. Makes it easy to make any skin look great, while keeping it looking natural-no more plastic-looking airbrushed skin!
    
More and better face shaping and slimming controls
    
Portrait Professional 10 gives the user more control over the results with more and smarter sliders. There are new sliders to control all aspects of the nose, better eye controls, face shape controls and an "Exaggerate" slider to achieve more dramatic results when required.
    
Improved brushes
    
The software's "intelligent" defect selection brush has been significantly improved as have the "edge finding" skin and hair selection brushes, which automatically find the edges of the skin and hair. This means that accuracy is not required and brushing is very fast and easy.
    
Child Mode
    
Child Mode makes it easy to make appropriate changes to children. 10 Portrait Professional has been trained to understand the enhancements that work with children, and will apply them automatically.
    
Enhance Skin Only Mode
    
In response to many user requests, Portrait Professional 10 now has an Enhance Skin Only Mode, when the user does not want to make any changes to the shape of the face being improved.
    
Better presets
    
Portrait Professional 10 incorporates a completely revamped set of preset enhancements that can radically speed the face enhancing process, which are designed to make it even easier and faster to make anyone look great in a photo.
    
New User Interface
    
Portrait Professional 10 has a new interface, designed to make workflow as streamlined as possible.




المحررين صورة الغرض مثل فوتوشوب لديها ما يكفي من المال لتحسين صورك. ومع ذلك، مستخدمين عديمي الخبرة وغالبا ما يجد صعوبة في فهم الأبعاد الخفية للاستخدام أدوات متعددة. ونتيجة لذلك من واقع الأمر، لتنفيذ عمليات مشتركة مثل إزالة التجاعيد، وتبييض الأسنان، وإزالة بقع العمر، وما إلى ذلك، يأخذ الكثير من الوقت والجهد. صورة المهنية - هو عبارة عن برنامج بسيط، والذي يركز بشكل حصري على تحسين صور. مع ذلك يمكنك بسرعة وكفاءة لتحسين نسيج الجلد وتجعل التجاعيد أقل بشكل ملحوظ، وتحسين الإضاءة على وجهه، تبييض الأسنان، وإزالة أثر "العين الحمراء"، إلى تغيير طفيف في شكل الأنف وأجزاء أخرى من الوجه لجعل صورة أكثر جاذبية.


صورة من الفئة الفنية هو برنامج جديد للصورة أيربروشينغ التي كانت "المدربين" في جمال الإنسان. بسرعة استثنائية وسهلة الاستخدام، وقادرة على لمس أعلى مستوى من الجودة الأعلى، فإنه يتيح لك تحسين صورك على الفور، فقط عن طريق نقل المتزلجون. مع هذا البرنامج تحرير الصور سهل وسريع بشكل لا يصدق على أي مصور لتحسين الوجه والشعر لهذا الموضوع. صورة الأعمال المهنية بطريقة مختلفة تماما لأيربروشينغ العادية وبرامج تحرير الصور مثل فوتوشوب. يتم تدريب على البرنامج في جمال الإنسان، حتى تتمكن من إضافة ما يصل الى تعزيز الصورة المطلوبة - ببساطة عن طريق نقل المتزلجون. لا يمكن أن يتحقق خبير الصورة على اتصال ومتابعة من قبل المستخدمين غير المهرة في minutes.With صورة الفنية، يمكنك تحسين الوجوه بقدر ما تريد ببساطة عن طريق نقل المتزلجون.


نظام التشغيل: ويندوز إكس بي، فيستا، 7 (32 بت / 64 بت).

ما هو الجديد في صورة الفنية (10):

    
تحسنت كثيرا وظيفة وجه تعزيز
    
الإصدار الجديد من الفئة الفنية صورة 10 تلقى كمية ضخمة من تدريب جديدة في الجمال البشري، ويشمل أيضا خوارزمية التعلم وتحسين حتى الآن هو أفضل بكثير في إضافة جاذبية على وجه أنواع مختلفة. تدريب مستمر، لذلك كل إصدار جديد من V10 وسوف تظهر المزيد من التحسين والإصدارات المستقبلية من V10 خالية للمشترين V10.
    
جديد ClearSkin ® إزالة عيب (2) والجلد تجديد التكنولوجيا
    
صورة الفئة الفنية 10 يشمل أيضا جيل جديد من تحسن كبير في البراءة لدينا بطلب للحصول على تكنولوجيا ClearSkin الجلد ® تعزيز. وعلى عكس البرامج الأخرى تعزيز الجلد، وهذا يشتمل على عيب الجلد فريدة من نوعها "العثور على وتدمير" وظيفة، ويستخدم نسيج الجلد الحقيقي لخلق نتيجة حتى الآن أكثر واقعية ويتضمن الآن القوام مختلفة لأنواع مختلفة من الجلد والأعمار. يجعل من السهل لجعل أي مظهر البشرة كبير، مع الحفاظ على أبحث الطبيعية لا أكثر من البلاستيك ذات مظهر الجلد رش!
    
وجه أكثر وأفضل تشكيل والتخسيس ضوابط
    
صورة الفئة الفنية 10 يعطي السيطرة للمستخدم أكثر على النتائج مع المتزلجون أكثر وأكثر ذكاء. هناك المتزلجون جديدة للسيطرة على جميع جوانب الأنف، وضوابط أفضل العين، والضوابط شكل الوجه و"المبالغة" في التمرير لتحقيق نتائج أكثر دراماتيكية عند الحاجة.
    
تحسين فرش
    
وقد تم تشغيل البرنامج "ذكية" اختيار عيب فرشاة تحسنت بشكل ملحوظ كما لديها "حافة ايجاد" الجلد وفرش اختيار الشعر، والتي تجد تلقائيا حواف الجلد والشعر. هذا يعني أنه لا يشترط الدقة وتنظيف سريع جدا وسهلة.
    
طفل الوضع
    
وضع الطفل يجعل من السهل لجعل التغييرات المناسبة للأطفال. وقد تم تدريب 10 من الفئة الفنية صورة لفهم التحسينات التي تعمل مع الأطفال، وسيتم تطبيقها تلقائيا.
    
تعزيز وضع السطح فقط
    
استجابة لطلبات العديد من المستخدمين، وحته الفنية 10 الآن أصبح لديه تعزيز وضع السطح فقط، عندما يقوم المستخدم لا تريد إجراء أية تغييرات على شكل يجري تحسين وجهه.
    
أفضل المسبقة
    
صورة الفئة الفنية 10 يدمج. مجددة بالكامل مجموعة من التحسينات مسبقا التي يمكن أن تسرع عملية جذريا في وجه تعزيز، والتي صممت لجعل الأمر أسهل وأسرع لجعل أي شخص تبدو كبيرة في صورة
    
واجهة المستخدم الجديدة
    
صورة الفئة الفنية 10 لديه واجهة جديدة، مصممة لجعل سير العمل وتبسيط قدر الإمكان.







LetItBit.net | TurboBit.net | DepositFiles.com | VIP-file.com

الفئة: برامج الصور والمونتاج والرسم | مشاهده: 1234 | أضاف: AbwOmar2011 | الترتيب: 5.0/1
مجموع التعليقات: 2
2 ali   (2012-06-04 10:16:48 AM) [مادة]
شكررررررررررررررررررررا

1 ali   (2012-06-04 10:16:24 AM) [مادة]
شكرررررررررررررررررا

الأعضاء المٌسجلون فقط يٌمكنهم إضافة تعليقات
[ التسجيل | دخول ]
بحث
قائمة الموقع
آرشيف السجلات
إحصائية

المتواجدون الآن: 1
زوار: 1
مستخدمين: 0

Copyright MyCorp © 2020 | Gaza Software